#pldhelp i voice

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 5 Lut 2003, 15:00:58 CET

Crazy naskrobał(a):
(#PLDhelp - jaki koń jest każdy widzi)

(...)
>Mam nadzieje, ze osoby ktore sa odpowiedzialne za #pldhelp pojda po tak
>zwany rozum do glowy i albo zmienia sposob postepowania, albo oddadza
>kanal.
>Jesli nie - to sa 2 wyjscia.
>- odbic kanal (wcale nie takie trudne dla chcacego)

To nie jest konieczne - kanał nie jest 'przejęty' a zdominowany.

>- zalozyc pld-help albo cos w ten desen - i postawic odpowiednie
>boty/sesje ze skryptami robiace porzadek.

To nie przejdzie. Poza tym przy zaangażowaniu ludzi boty nie są
potrzebne.

pozdrowienia,
mick3y