#pldhelp i voice

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Lut 2003, 15:19:58 CET

On Wed, 5 Feb 2003, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:
> Nie Paweł - to głupie - lepiej zrobić porządek na #PLDhelp[1].
>
> [1] - nie chodzi mi o rewolucję, a raczej o ewolucję. ;-)

A wskażesz mi tego, kto ma odpowiednio dużo cierpliwości i... zasobów[1],
żeby wyeliminować tych pajaców, którzy na kanale bydło robią? Ja mam
zasoby, ale nie mam czasu, ani tym bardziej cierpliwości.

[1] zasoby po to, żeby nie przyszło tym ludziom bawić się w wojny.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...