#pldhelp i voice

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 5 Lut 2003, 17:21:40 CET

Paweł Gołaszewski naskrobał(a):

>A wskażesz mi tego, kto ma odpowiednio dużo cierpliwości i... zasobów[1],
>żeby wyeliminować tych pajaców, którzy na kanale bydło robią?

Jestem za pokojowym rozwiązaniem - zwracać uwagę itp.

>Ja mam
>zasoby, ale nie mam czasu, ani tym bardziej cierpliwości.

No to w wolnych chwilach rekreacyjnie napisać komuć RTFM lub man brain
;>

>[1] zasoby po to, żeby nie przyszło tym ludziom bawić się w wojny.

To nie będzie konieczne.

pozdrawiam,
mick3y

ps.: Fisting jest OK - zuzia wróć! ;-]