Sieci DOCSIS

Rafał Słoniewski elio w tkk.net.pl
Śro, 5 Lut 2003, 20:01:50 CET

Time

> Ja mam TFTP, ToD, DHCP na Linuxie. Oprogramowanie do zarządzania,
informacji
> o modemach mam zrobione przy pomocy ucd-snmp i php. Jakoś to funkcjonuje.
> czy może ktoś próbował obcinać pasmo na upstreamie dla konkretnych userów?
> Moja sieć pracuje na PLD oraz Cisco uBR 7114.
>
> KiF

Podobnie planuje. Jednak administracja samymi modemami będzie tylko via
pliki *.cm. Informacje mamy z podobnego źródła i  tak samo zrbione.
Podziękowania dla chłopaków z Klonex`u. Thnx Lukasz. Chodzi mi o
uproszczenie całości. I byćmoże w przyszłości jakaś integracja z PHP dla
księgowości aby wycinała osoby niepłacące. Trzeba się usadowić w firmie aby
nic nie robić :-P.
Jeśli chodzi o obcinanie pasma to proponowałbym DOCSIS 1.1 u mnie działa
znakomicie. W sensie ja TYLKO dla siebie wydzielam osobne pasmo specjalnie
dla komunikacji z serverami.