Sieci DOCSIS

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 5 Lut 2003, 20:37:11 CET

Rafał Słoniewski napisał(a):

> A może by tak lms.rulez.pl? Wystarczy odpowiednia modyfikacja.

Pokazywałeś to looks good, napisz moduł dla DOCSIS i heja!

> Dalej nie rozumiem idei leasequery. Mimo wielu tłumaczeń nie dotrał do
> mnie sens istnienia tegoż rozwiązania.

To jest pokręcone. Zostało zrobione po to aby zza danego modemu wychodził
sobie MAC tylko tego PC co jest wpisany w DHCP. uBR uczy się par modem-pc
ale jak coś nie zgadza się bo nie zauważył pakietu DHCP to pyta serwer
DHCP - ej stary wiesek spod trójki to ma maca 359 ? No i jak tak to go
autoryzuje i wypuszcza zza tego modemu.

Możesz też na uBR Cisco zrobić static arp.

> Przecież w pliku DHCP mogę dla konkretnego maca przypisać konkretne IP.
> Więc modem innego IP nie osiągnie. Z resztą user nie ma szans na

no ale może se luzer maca za modemem zmienić na takiego lepsiejszego.
chyba że w pliku jest filtr MAC, ale to wtedy jeden plik jeden modem

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.