Sieci DOCSIS

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 5 Lut 2003, 22:13:28 CET

look napisał(a):

> (...)
>
> Nie ma szans na podmianę MAC ? A jeśli może modemowi (wspomniana tu
> motorola SB****) podsunąć inny obraz "systemu" via tftp ?
> Nie pamiętam w tej chwili url'a ale można to zrobić.

Znam to testowałem (było dla wielu modemów). Po pierwsze, jeśli ktoś ma
wiekowy firmware nie polecany przez nas na modemie - jego wina że nie łata
systemu, firmware na wsyzstkie modele SB**** jest już od dawna. Po drugie
w modemie możesz nawet próbować wyciągnąć kość i przeflashować. Tyle że
certyfikat X.509 musisz wtedy sobie podpisać prywatnym kluczem DOCSIS. A
admin uwierzytelnia modemy. Więc - masz święty spokój.

Proponuję EOT bo nie chcę zanudzać bractwa rzeczami dość odległymi od PLD.

W razie kłopotów z sieciami DOCSI - mail na priv, jeśli będę mógł pomogę.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.