Sieci DOCSIS

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 5 Lut 2003, 22:19:56 CET

Pawel Bernadowski napisał(a):

> Z tego co mi wiadomo to SB sciaga oprogramowanie tylko i wylacznie po
> laczu kablowym... wiec jakbys chcial zapodac jemu inny obraz...

Tak, ale to o czym mówił poprzednik wykorzystywało ARP Spoof, bład
firmwareu. Jak już pisałem było w wielu różnych modemach, ale firm nie
będę tu podawał. Na SB zostało poprawione. Jeśli ktoś ma SB i pytania co
do zabezpieczeń - zapraszam na priv, szkoda listy PLD.

> moze podaj ten url bo moze to byc Ciekawa lektura..

weź googla i napisz "how to hack cable modem"

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.