Cups + Windows

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Lut 2003, 01:00:24 CET

Dnia śro 5. luty 2003 23:34, Witold Filipczyk napisał:

> http://localhost:631/sam.html#8_7

Niby tak. Mojej drukarki nie żre. To znaczy niby drukuje - ale nie do końca.
Chyba wina Windows, ale pewności nie mam. Niby zadanie jest wypychane do
kolejki, ale po wydrukowaniu małego fragmentu drukarka jakby się zacina (a
nie ma powodu), Windows pokazuje komunikat, żeby sprawdzić komunikację z
drukarką (wszystko jest OK) i tyle. Zadanie można tylko usunąć. Powalczę z
tym jeszcze.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537