FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Szymon Trasher trashcan w wp.pl
Czw, 6 Lut 2003, 11:47:48 CET

> $ grep -r fsck /etc/rc.d/

dodalem -y w nastepujacych miejscach:
/etc/rc.d/rc.sysinit:   initlog -c "fsck -C -T -a -y $fsckoptions /"
/etc/rc.d/rc.sysinit:   initlog -c "fsck -C -T -R -A -a -y $fsckoptions"
/etc/rc.d/rc.sysinit:   initlog -c "fsck -T -C -a -y $fsckoptions $LOOPLIST"

Nie co prawda teraz domyslnie zawsze fsck naprawia znalezione bledy, ale nadal pojawil mi sie komunikat z prosba o podanie hasla administratora, lub Ctrl+d zeby "normalnie wystartowac. Jak to wykluczyc? Server-router ma sie podnosic _SAM_ po krotkotrwalym zaniku zasilania.