#pldhelp i voice

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 6 Lut 2003, 11:45:05 CET

On Thu, Feb 06, 2003 at 10:55:36AM +0100, Przemyslaw Skowron wrote:

> Tak to wlasnie dziala. (pomijam fisting)
> Z reguly przy 100000 pytaniu jest RTFM -> TOPIC, a jesli to nie pomaga
> zazwyczaj owy klient jest ignorowany do momemntu kiedy nie znajdzie sie
> ktos to "wklei" kawalek irc.pld.org.pl
Swietnie na #linux maja boota ktory wkleja kawalki FAQ w odpowiedzi
na zapytanie. Dziala to mniej wiecej tak ze na po raz setny zadane
pytanie odpowiedz jest. Na PLDHelp nie ma +m juz kilka dni.
I jakos nie widze tam tych 10000000 pytan.?

> Nie jeden litr "krwi" oddalem za PLD, idz do dobreka to IMHO rodzaj
> manifestu po zdjeciu +m.
Nazywam sie Lukasz Dobrek i przyzwyczailem sie do odmiany
dobrek, dobrka. Ale to szczgol.
> Nie jestesmy w stanie odpowiedziec na atak tylu pytan, a Ty badz inni
> developerzy nie macie czasu na udzielanie odpowiedzi.
ja podejrzewam ze problem jest w tym za tam jest za duzo ruchu
nie zwiazanego z PLD. Ja moge odpowiadac na pytania tylko, ze
teraz jest tak ze pytania jest rodzynkiem tam. Tam prawie nie ma
pytan. Tam wczoraj wieczorem bylo jedno pytanie o przejscie z
ext2->ext3 na ktore odpowiedzialem. I 20 fistinguw, 800 usmieszkow,
12 kurew, 800 informacji ze ktos w quake by sobie chetnie pogral. A
i ktos usilowal podmienic execv w kernelu. Plus wojna oczym ten kanal
ma byc. Definitywnie nie bylo to miejsce w ktorym czlowiek pocilby sie
starajac sie odpowiadac na te milinoy kretynskich pytan ktorymi mnie
straszycie. I to mi sie nie podoba.
> Ps.
> Przepraszam za przekrecenie Twojego nicka w jednym z maili w watku.
To nie nick to nazwisko, ale nie szkodzi:))
--
£ukasz Dobrek