Apache i auth-type basic = Segm. Fault

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 6 Lut 2003, 13:37:20 CET

Witam serdecznie wszystkich,
mam sobie PLD 1.0 ra i apache 1.3.27-3
w pliku /etc/httpd/httpd.conf mam tak :
--------------------
# If you wish httpd to run as a different user or group, you must run
# httpd as root initially and it will switch.
User  http
Group http
[...]
<Directory "/home/httpd/html/dealer/">
        AuthType Basic
        AuthName "STREFA DEALERA"
        AuthUserFile /home/httpd/auth/dealer
        Require user dealer
</Directory>
--------------------
A plik z hasłami :
-rw-r--r--    1 http     root           21 02-06 12:39 dealer
Więc raczej Apache powinien móc go czytać.
--------------------
Oczywiscie możecie sprawdzić sobie na żywo :
http://www.linux.herc.com.pl/dealer
login : dealer / haslo : Dealer10
Na razie w katalogu jest tylko 1 plik NIC.txt
tak dla testów.

No i jak sobie wchodzę na taki katalog, to apache ładnie
mi się pyta o login i hasło, po czym jak wpiszę cokolwiek
to w error_log mam :
[Thu Feb  6 12:47:40 2003] [notice] child pid 5530 exit signal Segmentation
fault (11)

a w przeglądarce :
---
Wystąpił błąd podczas odczytu http://www.linux.herc.com.pl/dealer/:
Połączenie z serwerem www.linux.herc.com.pl zostało przerwane
---

Poszukałem sobie w googlach itd. i jak na razie to powinienem:
-wymienić RAM
-downgrade CPU
-not overlock
- itp.
Poza tym trafiłem na ciekawy mail, ale z 1998 ! roku
http://groups.google.pl/groups?q=apache+auth+basic+signal+Segmentation+fault&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&selm=6t5stu%24vdv%241%40nnrp1.dejanews.com&rnum=4

Ale moja maszynka to i586 @133 / 80MB RAM
Dyski SCSI + Adaptec PCI

I jakoś nic mi się innego nie wykłada z S.F. 11

Czy może ktoś coś w tym/podobnym temacie robił/miał problemy
Może ktoś zna dobre rozwiązanie ?

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej