Kazza

Kif kif1 w o2.pl
Czw, 6 Lut 2003, 14:08:46 CET

> Ja zrobiłem bardziej liberalnie.
> Userowie mogą używać co im się podoba, ale każdy komputer
> w sieci lokalnej ma przydzieloną część pasma z 2mbit które jest
> w świat.
> I jak sobie zasra kazą/donkeyem/czymkolwiek swoją część to już
> jego sprawa.

Próbuję zrobić taki podział pasma przy użyciu cbq.init. Zrobiłem
ograniczenia dla 60 PC. Transfery spadły zdecydowanie do 1kB (ustawiłem na
20kB, a łącze nie jest zapchane). W przypadku zmniejszenia ilości
użytkowników ograniczanych do kilku, zaczyna to działać poprawnie tzn.
przycina pasmo do poziomu 19-20kB. A może można to zrobić inaczej i
skuteczniej  niż przy pomocy cbq.init?

Pozdrawiam,

KiF