Jak ustawiać statyczne ARP?

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 7 Lut 2003, 13:41:57 CET

Witam,

Mam sieć lokalną, którą wypuszczam w Internet przez maskaradę.  Podczas
maskowania chcę sprawdzać, czy IP komputera maskowanego zgadza się z
adresem sprzętowym (coby się rebiata w spoofing nie bawiła).

ZTCW, najprościej byłoby to zrobić statycznymi wpisami w tablicy ARP.

Czy w PLD jest jakiś gotowiec do tego?  ,,Dirty hack''-a potrafię sobie
napisać.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]