Apache i auth-type DB = Segm. Fault

Szymon Trasher trashcan w wp.pl
Czw, 6 Lut 2003, 14:42:25 CET

On Thu, 6 Feb 2003 14:08:32 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> On Thu, 6 Feb 2003, Adam Jurkiewicz wrote:
> [..]
>
> Nic tylko postawić indianina i moduł z budowanego --debug i po
> uruchomieniu bez widelca zapuścić śledzia za bugiem :)

Marna rada. U mnie dzieje sie dokladnie to samo. Wiec, to kwestia albo bledu w pakiecie albo bledu w konfiguracji. Zakladam, ze jestes przekonany co do poprawnosci pakietow. A Twoja rade chyba mozna traktowac tylko jako wredny dowcip. Budowac samemu apache'a.... sorry, taka rade, to mozesz.... co chcesz ;)

--
Szymon