FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 6 Lut 2003, 14:05:27 CET

On Thu, Feb 06, 2003 at 01:24:15PM +0100, Szymon Trasher K wrote:

> No dobra, co to znaczy? Nie pomagasz.... :)))

znaczy ze w 14 lini pliku /etc/sysconfig/system yes zostanie zmienione
na no.
czyli:
zmienna RUN_SULOGIN_ON_ERRORS z yes zmieniona zostanie na no, albo cos w
ten desen.

Ale teraz po zastanowieniu sie wcale nie jestem pewien ze to pomoze.

Sprawdz w rc.sysinit gdzie ta zmienna jest uzywana. Gdzies wtej okolicy
musi byc tez kawalek kodu odpowiedzialny za wrzucanie Cie do shella
w razie bledow. Zmien go do swoich potrzeb.

I wystap na rc-scripts w pld.org.pl zeby dodana obsluge do wstawania na
sile.

Pozdrawiam

ld

--
£ukasz Dobrek
Nie bawiê siê w jakie¶ klocki, ¿e li¶cie fruwaj±, s³oñce zachodzi,