KDE 3.1

Czw, 6 Lut 2003, 15:14:51 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Voytas wrote:

> Nie znam założeń dystrybucji i nie za bardzo wiem jak to rozumieć
> 1. Nie będzie w RA
> 2. Będzie w ... (następne wydanie)
> 3. Nie będzie bo nie
>
> Całkowicie bez złośliwości ale kompilacja jest napewno ponad moje
> możliwości.

Rozumieć to należy tak że w najbliższej przyszłosci są na to małe szanse.
Poprostu nieco mało osoboroboczogodzin jest poświecane na dopracowanie KDE
już tylko na HEAD. Część czasu odbiera jeszcze szykowanie KDE 3.0.5a dla
Ra. Znaczy to też nie mniej ni więcej, ze jeżeli ktoś to dopracuje i albo
stewierdzi, że można to popchnąć bez dotykania reszty aplikacji KDE albo
doszykuje reszte aplikacji KDE do poziomu w którym ławą będzie można
pchnać to na buildery to to pójdzie do przebudowania i będzie dostęne.
Poprostu samo się to nie zrobi, a każdy z nas kalukuluje w ramach
dosepnego czasu od rzeczy najpotrzebnieszych i/lub możliwie najprostrzych
w kierunku rzeczuy meni jpotzrebnych i/lub bardziej skomplikowanych.

Mówiać jeszcze inaczej .. jeżeli sam zaangażujesz sie w kompletowanie
szczegółół przeszkadzajacyc hw takim pzrejsaciu i cięiu tychże żeby cały
komplet był docelowo możliwie spójny to tym samym będziesz miał co chcesz.

Droga do osiagniecia tego na początku powinna prowadzic pzrez możliwie
szczegółowe wypytanie osób które juz tutaj cos robią. Czasemmoze już mocno
moze pomóc juz pomoc w organizowaniu zaplecza jak choćby przypominaniue i
kompletownie listy na bierzaco wychwyconych błędów czyli że nie koniecznie
do pomocy trzeba być superprogramistą .. co może wystarczyć odrobina
"zmysłu" organizacyjnego. To tak czy inaczej wymaga porostu zaangażowania
się osobiście choćby w pewne aspekty szykowania zasobów.

Poprostu mało co tu jest zależne od takiego WidziMiSię typu "nie pójdzie
bo nie" co bardziej od takiego typu "pójdzie to bo sam zakasze rękawy i
pomogę żeby się to pojawiło" :)

kloczek