FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 6 Lut 2003, 15:19:32 CET

Dnia czw 6. luty 2003 14:45, Szymon Trasher napisał:

> Jaki proponujesz?

Ja zaproponuję JFS ( od IBM ) - jakoś mi się nie zdarzyło jeszcze nic złego
z tym, poza moimi bojami wcześniejszymi
( patrz Subject: Dziwne : "jfs_read_inode: unknown file type 0140777" .... )

W opisach, jakie znalazłem na WWW znalazłem całkiem pozytywne opinie.
A u mnie na 6 serwerach jeszcze ani razu nie miałem potrzeby fsck'ować ....
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej