Apache i auth-type basic = Segm. Fault

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 6 Lut 2003, 16:38:09 CET

On Thu, 6 Feb 2003 13:37:20 +0100, you wrote:

>Witam serdecznie wszystkich,
>mam sobie PLD 1.0 ra i apache 1.3.27-3
>w pliku /etc/httpd/httpd.conf mam tak :
>--------------------
># If you wish httpd to run as a different user or group, you must run
># httpd as root initially and it will switch.
> [...]

[...]

Miesiąc temu zgłosiłem ten błąd na bugtraq i odpowiedź była typu SOA#1

Od razu mówie, że jeżeli masz ten błąd to nie działa także
autentykacja digest (aczkolwiek nie robi Segm.Fault - pisze natomiast
że brak mu usera) - sprawdzałem także na apache'u 2.x - jest podobnie
- dlatego doszedłem do wniosku że to nie jego wina a po prostu czegoś
brak... problem wystepowal już po instalacji łysego min-iso i apache.

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl