FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Czw, 6 Lut 2003, 22:04:14 CET

On Thu, 6 Feb 2003 20:25:02 +0100
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> Najlepiej by było, gdybyś wymienił dysk. Jeżeli nie wchodzi to w grę, to
> przepartycjonuj dysk tak, żeby badblocki nie znajdowały się na żadnej
> partycji. Jak masz gdzieś 800 bad blocków, to masz jak w banku, że z
> upływem czasu będzie ich przybywać i żaden cudny system plików nic na to
> nie poradzi.
> Pomocne może być narzędzie badblocks.

TAk tylko wtedy jak to robilem to postawielm XFS i nagle partycje zaczely
mi znikac. Dysk *jest* faktycznie nowy ale wymiana nie wchodzi w grę.
Nawet nie pytaj dlaczego.
Niesadzilem ze badblocki dzialaja takze na XFS. Wtedy msuialem na szybko
cos postawic co bedzie dzialalo i wypadlo na reisera bo musialo byc bez
obslugowe. Zreszta oddzial tej firmy jest odwiedzany raz na pol roku ze
wzgledu na koszty.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler