FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Czw, 6 Lut 2003, 23:44:48 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Lukas Dobrek wrote:

> vim  -c ':14s/yes/no/' /etc/sysconfig/system  :)))

Uhm ... wlezie do shell'a i bedzie czekal na reboot.

Workaround to echo "touch /fastboot >> /etc/rc.d/rc.local" - przynajmniej
mozesz poldekowac i nie czaic kiedy sie zmienia skrypty :))

pozdr.,

RK
--
Media-Com Sp. z o.o.         .  _^_ * . /'\ .  .  Tychy, ul. D³uga 19