Apache i auth-type basic = Segm. Fault

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 7 Lut 2003, 10:29:58 CET

Dnia pią 7. luty 2003 08:41, Tomasz Witek napisał:
> A czym to wszystko rozni sie od wpisu w .htaccess:
>
> oprocz tego ze ja potrzebuje dowolnego usera wystepujaceg w tym pliku.
> I to dziala.

Miło mi niezmiernie że Tobie działa,
na mojej maszynie niestety NIE.
Efekt jest taki :
[Fri Feb  7 10:21:46 2003] [notice] child pid 15504 exit signal Segmentation
fault (11)

i koniec. Pozostaje mi jednakowoż jeszcze memtest ..... ale nie wiem,
kiedy będę miał czas żeby na tą przynajmniej dobę wyłączyć serwer ...

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej