FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Pią, 7 Lut 2003, 11:06:41 CET

On/Dnia Thu, Feb 06, 2003 at 07:40:30PM +0100, Marcin Winkler wrote/napisał(a)
> A co masz do reiserfs ?? Przynajmniej masz pewnosc ze po padzie nie
> "zniknie" Ci partycja jak na XFS. Co z tego ze sa badblocki kiedy XFS
> sobie wylacza partycje  i mowi mam Cie gdzies...
xfs _nie obsługuje_ dysków z badblockami.

> 2 lata mam komputerek na reiserfs i nic nie grzebalem w rc-scriptach i
> zawsze wstawal. Jedyne interwencje to wymiana wiatraczka bo za glosno
> chodzil.
Mnie się reiserfs posypał 2 razy i mam do niego uraz ale to było jeszcze
w czasach 2.4.0pre. Obecnie używam przede wszystkim xfsa potem ext3, a
na końcu reiserfs.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux