FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 7 Lut 2003, 11:43:44 CET

On Fri, 7 Feb 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Mnie się reiserfs posypał 2 razy i mam do niego uraz ale to było jeszcze
> w czasach 2.4.0pre. Obecnie używam przede wszystkim xfsa potem ext3, a
> na końcu reiserfs.

Wszystko fajnie tyle że xfs i ext3 na dziś w PLD to kernel 2.4.x. :)
Dla Ra 1.0 (bez 'packa') pozostaje reiserfs i jfs.
Reisera używam i narazie (odpukać) nie sprawia problemów.
Kiedyś miałem ochotę potestować jfs i się mocno zniechęciłem.
Skopiowanie około 20GB danych na dysk z jfs trwało prawie 2 godziny!
Te same dane, ten sam dysk i reiserfs to około 20 min.!
Żeby nie robić wojny, napiszę że ta próba miała miejsce w czasach
kernela-2.2.20. Może teraz jest lepiej.
pzdr
Stacho Pal