Kontorlery ATA133

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 7 Lut 2003, 17:44:01 CET

On Fri, 7 Feb 2003, Jacek Konieczny wrote:

> To B50 też ssie, bo ma SCSI i parę innych rzeczy na płycie?

B50 to nie platforma ix86. PPC rządzi sie innymi prawami.
Przy okazji ciekawostka: w Makach G4 sa 3 sloty PCI64,
gdzie każdy ma wlasna magistrale PCI - skutek: sprzetowe
zabezpieczenie przed konflikatami IRQ.

A ja mowie tylko o tych "płytach-wynalazkach" co mają naćkane
róznych dodatków, których ni to używać (bo okrojone, niestabilne itp.)
ni to wyłączyć (bo na IRQ i tak zakłócenia).

> IMHO integrowanie rzeczy na płycie czasem ma sens, szczególnie jak się
> chce zrobić mały serwer. Tylko musi to być zrobione dobrze i ten
> zintegrowany układ musi sam z siebie być dobry.

Dokladnie. I jakos wole taka plyte z net+scsi IBM'a
niz scsi+ide+vga+niewiadomoco made in China.

M.

PS. ix86 ssie.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-