vim i wklejanie doń tekstu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 7 Lut 2003, 18:59:13 CET

Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> [07-02-2003 18:43]:
> Jeżeli, używając myszy, wklejam do naszego vima blok tekstu
> z wcięciami, np:
[...]
> Otrzymuję ładne schodki:

$ echo "set pt=<F12>" >> ~/.vimrc

> Dotyczy to zarówno wersji z RA i NESTa. Vim z RH (zainstalowany
> na PLD) zachowuje się poprawnie. Coś naszemu trzeba ustawić,
> czy może jest to wina jakiejś naszej łatki?

Hmm, tak jest odkąd pamiętam...

Natomiast inna sprawa w związku z tym: po przejściu na Ac przestało mi
działać przechwytywanie <c-y> (do pastetoggle właśnie) i <tab> (używam
do :bnext<cr>).  Wie ktoś, gdzie szukać błędu?

Co dziwne: mam chrootowalne środowisko, w którym buduję pakiety, i tam
to działa...  Powtórne kompilacje vima i wszystkich zależnych oraz ich
reinstalacja nie robią różnicy.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]