pytanie

Sob, 8 Lut 2003, 11:23:27 CET

On sob 8. luty 2003 11:11, Krystian Tomczyk wrote:
> To moje poczatki na grupie dyskusyjnej i nie wiem czy jak
> odpowiadam to pisac nowy mail na pld-users-pl czy odpowiadac
> nadawcy?

1. To zależy czy Twa odpowiedź będzie zawierać coś interesującego dla
pozostałych listowiczów (wtedy na liste), a nie tylko dla nadawcy (wtedy do
nadawcy).

2. I _odpowiadajać_ nie piszesz nowego miala tylko odpowiadasz na ten który
otrzymałeś (niektórym pomaga to wątkować posty).

3. Z powodu jak w pkt2 gdy _rozpoczynasz_ wątek piszesz nowy mail.

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go