gnome2+ Ra (albo i nest)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 8 Lut 2003, 15:19:10 CET

On Sat, Feb 08, 2003 at 12:57:38AM +0100, WK wrote:
> Czytałem.
>  Jest odnośnik
> Spec gst-plugins już mam, to i z tym sobie poradzę.

> Niestety źródła kompilują się z poprzednim gtreamerem, a na ftp.nest
> jest już nowy.
> I co to znaczy BTW?

A z nowym się nie budują?
Zawsze można ściągnąć wcześniejszą rewizję speca i przebudować:
$ cvs up -r "nr_rewizji" blabla.spec

A w BuildRequires dać odpowiedni warunek na numer wersji >= <= =.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>