WindowMaker w updates-security

Sob, 8 Lut 2003, 21:33:31 CET

On Sat, 8 Feb 2003, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Jeśli mnie wzrok nie myli to siedzi tam paczka Window-Maker-0.8.2-4 i
> nie jest chyba zawarta w indeksie (poldek u mnie pokazuje wersję
> 0.8.2-1). Może mnie ktoś oświeci w tym temacie :)

Skorygowane.
Dzisiaj także doszła poprawka na php.

Z innych poprawek które jeszcze nas czekają w najblizszym czasie zapene
będzie mgetty i potencjalnie takze vixie-cron, a także kilka innych które
obnecnie czekają na obsłużenie w BTS (prośba o zajrzenie i weryfikacje
tego co jest tam zanotowane).

kloczek