Chyba coś nie tak, dwa hasła przypadąjace na jedno konto ?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 9 Lut 2003, 12:31:19 CET

On Sun, Feb 09, 2003 at 11:56:03AM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
> Właśnie teraz zauważyłem, że passwd "robi" MD5 (bo $1$), a chpasswd DES.
> Zupełnie niepotrzebnie moi juzerzy tłuką w outlooki ponad 8 znaków, bo
> zakładałem konta skryptem z chpasswd. Ale w manach cicho sza o tym, bo i po
> co. Jakoś twórczość pani(?) Julianne Frances Haugh nie przypadła mi do
> gustu.

to bylo omawiane gdzies na liscie,
dlatego uzywam autopasswd :)
niesety.
To juz jest chyba poprawione w cvs tak mowil kloczek

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'