#pldhelp i voice

Przemyslaw Skowron rezos w go2.pl
Nie, 9 Lut 2003, 19:59:14 CET

On Wed, 5 Feb 2003 14:52:24 +0100 (CET)
Crazy <crazy w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Na wstepie prosilbym o nie forwardowanie tego maila do zadnego z irc@
> ;-)

Tzw. IRC@ subskrybuja pld-users-pl w .
Witam :)

> Mam nadzieje, ze osoby ktore sa odpowiedzialne za #pldhelp pojda po
> tak zwany rozum do glowy i albo zmienia sposob postepowania, albo
> oddadza kanal.
> Jesli nie - to sa 2 wyjscia.
> - odbic kanal (wcale nie takie trudne dla chcacego)

Moglbys sie zdziwic.

> - zalozyc pld-help albo cos w ten desen - i postawic odpowiednie
> boty/sesje ze skryptami robiace porzadek.

Zawsze mozna odbic ;)

> Jesli chodzi o te ostatnie - to sluze pomoca. Wszelakie skrypty z
> wielopoziomowa userlista, anty-spamerskie itd - albo wrecz od nowa
> napisane, specjalnie pod potrzeby kanalu bylyby do dyspozycji.

Jesli jeszcze kiedys cos takiego bedziesz planowal to postaraj sie by
sami zainteresowani nie dowiadywali sie o tym np. na liscie dyskusyjnej
:)

Ps.
EOT ? Bo jeszcze wyjdzie, ze 3/4 "pokrzywdzonych" to Arbuzy chcace
przejac #PLDHelp ;)

--
Przemyslaw Skowron <rezos w go2.pl>