własna bramka sms z własnej komóry - czy da sie to uruchomic?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 10 Lut 2003, 14:26:18 CET

Dnia pon 10. luty 2003 13:37, Sebastian Śliwka napisał:
> Witam Wszystkich.
Ależ oczywiście, proszę bardzo .....
Ja swego czasu miałem ładnego Siemensa C35i, kabelek RS-232C
i Debiana, i pisałem sobie własne skrypty w bashu co mi było potrzebne
aha - i hint dla Siemensa -> KONIECZNIE prędkość 19200 bo inaczej
NIE DZIAŁA !!! Znalezienie tej informacji kosztowało mnie miesiąc grzebania.
Aha, i jeśli podepniesz telefon do PC to prąd niezbędny do podtrzymania
połączenia RS jest taki, że standardowa bateria C35i wytrzymywała
może 2 godziny - słownie : DWIE Godziny !
Pomogło, jak zlutował mi kolega w jednej wtyczne RS i zasilanie.
A i tak do UPS'a to podłączałem.

POWODZENIA !
Aha, i Plus GSM ma specjalne taryfy SMS !
Tylko nie bardzo chcą się do tego przyznawać oficjalnie.

-[ WWW LINK ]--------------------------------------
Patrz : http://www.pxh.de/fs/gsmlib/

The following mobile phone/GSM modem combinations are reported to be
compatible in varying degrees with the current release:

Nokia 6150/Xircom REM56G.100
Nokia 6150/Options "GSM-Ready(R) Cellular-Only" modem from Option
International
Nokia 6210/- (Linux IrDA serial device)
Nokia 8810/- (Linux IrDA serial device)
Siemens S10D/Dr Neuhaus Gipsy Card GSM
Siemens S25/- (Linux IrDA serial device)
Siemens S35i/- (Linux IrDA serial device)
Siemens S45
Ericcson SH888/- (Linux IrDA serial device)
Ericsson 6050102/GM 12 GSM module
Ericsson T28s (firmware 000809 1106)
Ericsson T20e (firmware R3A007)
-/Siemens M20T (stand-alone GSM module)
-/Wavecom WM02 GSM (stand-alone GSM module)
Nokia 7110 (firware rev 4.80)/- (Linux IrDA serial device)
Nokia 8290 (USA GSM 1900MHz)/- (Linux IrDA serial device)
Falcom A2-1/- (stand-alone GSM module)
Ericsson R320s/- (Linux IrDA serial device)
Motorola Timeport 260/- (Serial cable and Linux IrDA serial device)
Motorola Timeport 250/- (Linux IrDA serial device)
Motorola Timeport P7389/- (Linux IrDA serial device)
Nokia Cellular Card Phone RPE-1 GSM900 and
Nokia Card Phone RPM-1 GSM900/1800
Nokia Cardphone/Compaq iPAQ
Omnipoint technologies Redhawk 2000 GSM modem
Ericsson T28 (but one firmware revision is reported to have problems)
Ericcson T65
Ericcson T39m/Bluetooth
Option International GlobeTrotter PCMCIA

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej