Wydajność NICów

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 10 Lut 2003, 20:59:01 CET

Cześć, to może nieco NTG, ale może moglibyście nakierować mnie gdzie
szukać błędu (?):

mam w laptopie kartę sieciową unex md011c 10/100 16bit, która działa
sobie grzecznie na module pcnet_cs (musiałem zrobić dla niej odpowiednie
wpisy); jest tylko jeden mały problem: nie jestem w stanie osiągnąć na
tej karcie więcej niż 10Mb/s (na hubie świeci się jako 100M, na karcie
kontrolka też 100M). dodam że pod windą, na sterownikach producenta,
jest dokładnie to samo.

logi milczą bo karta działa bez błędów transmisji etc... gdzie szukać
ustrojstwa?

pozdrawiam,
marcin.