jak polaczyc 2 lacza

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Wto, 11 Lut 2003, 00:03:26 CET

Dnia pon 10. luty 2003 23:39, Tomasz Gibzi?ski napisał:

> mam dwa lacza sdi oraz od loklanego isp
> jak polaczyc oba lacza w jedna calaos ?
>
> przejrzalem caly manual iproute2 i powiem szczerze ze niemam pomyslu moze
> wy macie?

-j SNAT --to-source pierwszy_ip --to-source drugi_ip

oczywiście o ile zamierzasz robić nat, jeżeli nie to pozostaje ci BGP ;)

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]