kernel-2.5.59 unresolved

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Wto, 11 Lut 2003, 00:10:40 CET

On Mon, 10 Feb 2003 23:41:52 +0100
Robert 'dzeus' Graużenis <dzeus w zatorze.slupsk.pl> wrote:

> Nie wiem nie startowałem tego jajka 2.5 to jeszcze eksperyment :)

U mnie 2.5.59 działa stabilnie i uzywam go na codzień.

A co do "unresolved symbols", to chaczykiem jest konieczność
zainstalowania module-init-tools zamiast modutils, dużo zmieniło
się w jądrze w obsłudze modułów i stare programy nie są kompatybilne
z nowym jądrem.

BTW, i tak używam jądra skompilowanego statycznie :-)

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>