klient dns a PLD - prośba o pomoc [dość długie]

Szymon Trasher szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 11 Lut 2003, 11:32:47 CET

Dnia Tue, 11 Feb 2003 10:06:15 +0100, Sebastian Śliwka
<sebastian w box43.pl> napisal:

> Niestety konfiguracji "uaktualniacza" adresu IP na dyndns nie
> potrafię przeskoczyć choć walczę z nim już kilka dni.
Ja bym pozostal przy ddcliencie. Jakos zaistalowalem go bezbolesnie i
uzywam go od pol roku bez problemow.

/etc/ddclient:
# To obtain an IP address from Web blablabla....
#IP Address
#
#use=ip,                     ip=127.0.0.1       # via static IP's
use=if,                     if=ppp0             # via interfaces
#use=web                                        # via web
#
#protocol=dyndns2                               # default protocol
#proxy=fasthttp.sympatico.ca:80                 # default proxy
#server=members.dyndns.org                      # default server
#server=members.dyndns.org:8245                 # default server
#(bypassing proxies)

login=TFUJ_LOGIN	                        # default login
password=TWOJE_HASELKO                        # default password
#mx=mx.for.your.host                            # default MX
#backupmx=yes|no                                # host is primary MX?
#wildcard=yes|no                                # add wildcard CNAME?

i dalej
##
## dyndns.org dynamic addresses
##
## (supports variables: wildcard,mx,backupmx)
##
server=members.dyndns.org,              \
protocol=dyndns2                        \
trashlandia.dyndns.org,wzgorze.dyndns.org

Potem:
# /etc/rc.d/init.d/ddclient restart
I dla pewnosci:
# ps -A|grep ddclient

--
Szymon			szymon w trashlandia.dyndns.org