Dwa pytania odnosnie srodowiska X

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 11 Lut 2003, 20:38:37 CET

Dnia Mon, 10 Feb 2003 18:06:55 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < "Szymon \"Trasher\" K" <trashcan w wp.pl> >
napisała:

> Witaj Adam,

> No idea. :) To wszystko sprawka czarnych stop. :)))

> W /etc/X11/XF86Config;
> w Section "Screen"
>     Subsection "Display"
>       Modes "AAAxBBB"
> Zostaw tylko taka rozdzielczosc w jakiej chcesz pracowac.

to nie to :P

    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection

takie cos mam i nie mam tego za przewijanie jest odpowiedzialny Virtual czy
jakos tak to sie zwie - wywal wszystkie linie z nim z subsection display poza
tymi co u mnie sa i bedzie ok (jest opcja do tego przy konfiguracji x'ow i
wiekszosc osob daje yes automatycznie :>)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |