PLD registered user

Wto, 11 Lut 2003, 22:01:13 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Pawel Bernadowski wrote:

> ja jestem za...
> mala baza w sql`u...
> do tego kilka linijek php... i gotowe ;)

Jakiś czas temu prosiłem alchemyxa o to żeby poprosił o to żeby można było
zgłosić isę na counter.li.org z posiadaniem systemu na PLD. Ponoć zgoda
byłą na zrobienie czegos takeig ale an tym się skończło i IMHO lepiej
byłoby pomęczyć ludzi z counter.li.org żeby PLD było tam osobno
klasyfikwoane.

kloczek