kernel-2.5.59 unresolved

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Wto, 11 Lut 2003, 22:59:05 CET

On Tue, 11 Feb 2003 22:17:46 +0100
Arek <areq w pld.org.pl> wrote:

> A będzie jakoś wkrótce ?

1. bsp musi obsługiwać insmod nowych modułów
2. perl -pi -e "s/\.o/\.ko/g" geninitrd

i to tyle.

BTW, w 2.5.60 nie da się skompilować IDE jako modułu (napsuli strasznie)
ale za to sterowniki do kontrolerów siedzą w osobnych modułach czyli
trzeba dorobić wsparcie do dodawania modułu który potrzebujemy,
lub (po staremu) wkompilować w jądro (bo nie da się w moduł ide).

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>