poldek - jak sciagnac pakiet razem z wymaganiami bez instalowania go?

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 12 Lut 2003, 00:13:16 CET

wtorek 11/02/2003 17:48:26, Paweł A. Gajda:
> wtorek 11/02/2003 17:23:09, Krzysztof Osetek:
>
>   desc -R
>
>  poldek> desc -R poldek-0.18-7
>  Reqpkgs:    bzip2 db3 glibc ncurses openssl pcre pdksh popt readline rpm sed

Ups, nie przecztałem dobrze tematu; ściągnąć można dorzucając --fetch:

 install --fetch[=KATALOG] ...

Jeżeli KATALOG nie zostanie podany, pakiety zostaną ściągnięte
do poldkowego "cache"; przy czym te już zainstalowane nie zostaną
ściągnięte (to można zrobić ale trochę naokoło).