PLD registered user

Szymon Trasher szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 12 Lut 2003, 02:23:17 CET

Dnia Tue, 11 Feb 2003 22:48:18 +0100, Michał Margula
<alchemyx w uznam.net.pl> napisal:

> No to nie krępuj się - harald w alvestrand.no . Ja już nie jestem
> kantrymenedżerem, więć nie mieszam się :)

Rejestrowalem sie i maszyne z tydzien temu i rejestrujac maszyne
_MOZNA_ wybrac PLD. Nawet sie zdziwilem. "Nasi tu byli pomyslalem :)).
Wiec nie piszcie i nie opieprzajcie.

--
Szymon 'Trasher'	szymon (at) trashlandia.dyndns.org
Linux Registered User #304386  :))))))))))))))))))))))))))