poczta przez www

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Pią, 14 Lut 2003, 17:57:50 CET

Quoting Jakub Urbaniak <kuba w ski.slupsk.pl>:

> No właśnie - NIE UMIE. Jest uebimiau, ktory korzysta właśnie z POP3, ale
> nie obsluguje Maildirów.
>
> Stąd moje pytanie: Czy jest jakis program do obslugi poczty przez WWW,
> który korzystałby tylko z POP3 i obsługiwał Maildiry ?
>

> Pozdrawiam !
>
> ----
> Jakub Urbaniak, kuba w ski.slupsk.pl
> GSM: +48 504 406 131, UIN:2924443, (MydelkoFA w IRCNet)
> http://www.ski.slupsk.pl
>

> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Quoting Jakub Urbaniak <kuba w ski.slupsk.pl>:

> [...]

http://horde.org, polecam bardzo,
w sumie bramka przeznaczona dla imapa(ale da sie tez popa uzywac i tylko
jego),horde z imapem jest bardzo powerfull (vaction, forward, sprawdzanie
pisowni POLSKIEJ, pgp, obsluga mime np. otfieranie dokumentow worda, excela,
powerpointa, lukanie na zawartosc archiwow, rpmow itp.) osobiscie uzywam juz od
roku, na jednym serwerq mialem horda tylko z popem odpalonego, ale nie radze
tego robic, chyba ze jest taka koniecznosc (cienki komp czy cus), poprostu
duuuuzo mniej funkcj jest na popie,
niestety do dzialania potrzebny jest jeszcze mysql !!!

stabilnych zrodelek nie ma co sciagac z horde.org (problemy z obsluga pearow,
IMP 3.1 jest juz dosc stary, a pld dosc nowe), wyjsciem jest sciagniecie
snapshota z ftp.horde.org, albo zbudowanie sobie horda z cvsa pld (probowalem to
ostatnio zrobic ale cos mi sie wyjebywalo)

horde dązy do zrobienia cos na wzor php-groupware, calosc sklada sie z modolow,
na cvsie jest ich juz sporo, kalendarz, task, notatnik, komix, menagery cvsa,
usenetu, newsow, banerow, klient ftp, sieciowe narzedzia i wiele innych
pierdulek ...

testowalem wiele bramek, dobry jest tez squirell, funkcjonalnoscia prawie
doruwnuje horde, ale jego szata graficzna daje duzo do myslenia

uff, ale sie rozpialem, no duzo by mowic na temat horde :)
warto poswiecic noc na konfiguracje :)

ps. dla pogromcow outluka, w zrodlach horda jest pliczek ze wpisem do rejestru
ktory pozwala ustawic horde jako domyslny program pocztowy :)

no powiedzcie, zadna jeszcze bramka www tego nie miala ....