date

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Śro, 12 Lut 2003, 14:15:29 CET

On Tue, Feb 11, 2003 at 07:42:05PM +0100, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Skonfigurować ją w /etc/sysconfig/timezone.
> Zobacz też co masz w zmiennej środowiskowej $TZ.

To nie to.

$ echo $TZ

$ cat /etc/sysconfig/clock
UTC=true
ARC=false
SRM=false

$ cat /etc/sysconfig/timezone
ZONE_INFO_DIR="/usr/share/zoneinfo"
ZONE_INFO_SCHEME="posix"
ZONE_INFO_AREA="Europe"
TIME_ZONE="Warsaw"

$ ls -l /etc/localtime
lrwx------    1 root     root           39 2002-10-01 17:27 /etc/localtime -> /usr/share/zoneinfo/posix/Europe/Warsaw

$ date --version
date (coreutils) 4.5.7
Napisany przez David MacKenzie.

Copyright (C) 2003 Free Software Foundation, Inc.
Ten program jest darmowy; warunki kopiowania są opisane w źródłach.
Autorzy nie dają ŻADNYCH gwarancji, w tym również gwarancji PRZYDATNOŚCI
DO SPRZEDAŻY LUB DO KONKRETNYCH CELÓW.

Wcześniej miałem date z sh-utils-2.0.12-3 i było tak samo.

Na laptopku jest date z sh-utils-2.0.11 i działa tak jak trzeba.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>