powtorka z rozrywki - instalowanie Xow i KDE31 z nesta

Krzysztof Osetek kosetek w celinternet.pl
Śro, 12 Lut 2003, 15:46:35 CET

znowu mnie wzielo na instalowanie tych nowinek, gdyz chetnie bym nie wlaczal windowsa - ale to migotanie ekranu bardzo skutecznie doprowadza mnie do szalu, a jak juz kiedys pisalem cudowanie modelinemi nie bawi mnie...
generalnie sprawa rozwala sie o glibc i rpmy - pierwsze wloze, drugie sie wali..

czy ktos wie jak to wszystko poinstalowac zeby zadzialalo?