powtorka z rozrywki - instalowanie Xow i KDE31 z nesta

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 12 Lut 2003, 17:44:50 CET

Dnia Wed, 12 Feb 2003 15:46:35 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < "Krzysztof Osetek" <kosetek w celinternet.pl> >
napisała:

> znowu mnie wzielo na instalowanie tych nowinek, gdyz chetnie bym nie wlaczal
> windowsa - ale to migotanie ekranu bardzo skutecznie doprowadza mnie do
> szalu, a jak juz kiedys pisalem cudowanie modelinemi nie bawi mnie...
> generalnie sprawa rozwala sie o glibc i rpmy - pierwsze wloze, drugie sie
> wali..

Jak już przy nowościach jesteśmy to dodam swoje spostrzeżenia:
nie wiem czemu w Ra po zbudowaniu nowych xfree i ich instalacji odmówiły
współpracy _wszystkie_ aplikacje korzystjące z qt... tzn. znowu problem jest z
czcionkami i nie wiem czemu tak się dzieje. Objawia się to tym ze wszystkie
menusy w aplikacjach są rozwinięte, okno zniekształcone, zero widoczności
napisów... (wywalałem juz ~/.qt/ ~/.kde/ i nadal to samo...). Jak można się
domyśleć GNOME z Ra nie ma takich problemów... Poza tym reszta chodzi
poprawnie bez żadnych problemów (jak na razie nic nie znalazłem co by się
wywalało w widoczny sposób poza tym feralnym qt)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |