#pldhelp i voice

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 12 Lut 2003, 21:03:54 CET

On Thu, Feb 06, 2003 at 11:45:05AM +0100, Lukas Dobrek wrote:
> Swietnie na #linux maja boota ktory wkleja kawalki FAQ w odpowiedzi
> na zapytanie. Dziala to mniej wiecej tak ze na po raz setny zadane
SOD #1
dlaczego takiego jeszcze nie napisałeś?

> pytanie odpowiedz jest. Na PLDHelp nie ma +m juz kilka dni.
> I jakos nie widze tam tych 10000000 pytan.?
siedzisz tam teraz cały czas i pomagasz? o jak miło...

> ja podejrzewam ze problem jest w tym za tam jest za duzo ruchu
> nie zwiazanego z PLD. Ja moge odpowiadac na pytania tylko, ze
> teraz jest tak ze pytania jest rodzynkiem tam. Tam prawie nie ma
> pytan. Tam wczoraj wieczorem bylo jedno pytanie o przejscie z
> ext2->ext3 na ktore odpowiedzialem. I 20 fistinguw, 800 usmieszkow,
> 12 kurew,
[undefine w aramin IRCNet]$ cat \#pldhelp.log |grep -i kurwa |wc -l
     86
[undefine w aramin IRCNet]$ cat \#pldhelp.log |grep -i kurwa |grep dobrek|wc -l
      3
[undefine w aramin IRCNet]$ cat \#pldhelp.log |wc -l
  18045
[undefine w aramin IRCNet]$ cat \#pldhelp.log |grep dobrek|wc -l
    340

> 800 informacji ze ktos w quake by sobie chetnie pogral. A
> i ktos usilowal podmienic execv w kernelu.
ja usiłowałem. i dzięki kilku osobom mi się udało. chcesz powiedzieć że
to nie było związane tematycznie z #pldhelp? I że jakiś inny kanał
lepiej się do tego nadawał?

> Plus wojna oczym ten kanal
> ma byc. Definitywnie nie bylo to miejsce w ktorym czlowiek pocilby sie
> starajac sie odpowiadac na te milinoy kretynskich pytan ktorymi mnie
> straszycie. I to mi sie nie podoba.
jak doprowadzisz do końca rewolucję daj znać na pld-users-pl czy Ci się
udało i jakie sa efekty. Mam nadzieję że było warto rozpętać tą wojnę i
że przyczyni się to do wzrostu zadowolenia przeciętnych użytkowników
pld.