#pldhelp i voice

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 12 Lut 2003, 21:25:38 CET

On Thu, Feb 06, 2003 at 12:54:05AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja zawsze byłem nim zainteresowany. To, że ostatnio mało bywam na ircu to
> o niczym nie świadczy.
sądzę że A. Kwaśniewski też jest zainteresowany rozwojem PLD i
pomaganiem użytkownikom na #pldhelp. A to że jeszcze się na ten temat
nie wypowiedział jeszcze o niczym nie świadczy.

> Tego akurat ja też nie rozumiem - gdzie to niby słyszałeś??
ja to usłyszałem. Od dobrka. podobnie jak teksty w stylu "trudno kiedys
zrozumiesz i to bedzie taki moment kiedy bedziesz sie strasznie
wstydzil. Ale kazdy tak ma trzeba tylko podrosnac", oraz "to Ty masz
wiecej niz 13 ?".
dla wyjaśnienia - jak skończyłem 13 lat to jeszcze nawet redhata nie
było. a linux.. cóż... pasjonaci już o nim pewnie słyszeli.