powtorka z rozrywki - instalowanie Xow i KDE31 z nesta

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 13 Lut 2003, 08:33:31 CET

Dnia Wed, 12 Feb 2003 15:46:35 +0100
"Krzysztof Osetek" <kosetek w celinternet.pl> naszkrobał:

> generalnie sprawa rozwala sie o glibc i
> rpmy - pierwsze wloze, drugie sie wali..
>
> czy ktos wie jak to wszystko poinstalowac zeby zadzialalo?

Ja nie wiem, ale robiłem w taki sposób że rpm -Uvh *.rpm --nodeps

bodajrze miałem rpm, glibc, iconv, rpm-lib, db4, libelf, popt, możliwe
że coś pominąłem, ale generalnie polecam ci sposób taki:

mkdir /root/rpmki/
cd /root/rpmki/
ftp ftp.nest.pld.org.pl && cd test/$arch/
i ściąasz to co wymioeniłem powyżej
sprawdzasz o co się burka przy rpm -Uvh *.rpm, jeśli wypluwa się tylko o
jakas właściwość glibc to spokonie zapuść --nodeps
ale jeśli brakuje mu jakiś paczek - no to zassaj i próbój znów bez
--nodeps i sprawdzaj dopóki ci zostanie o tej własicołci glibc czy tam
rpm nie apmietam ;D

powodzenia :)

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |