portage ala gentoo & freebsd

Czw, 13 Lut 2003, 11:13:12 CET

On Thu, 13 Feb 2003, Tomasz Buziak wrote:

> witam,
> czy w pld jest planowane cos w stylu portage czy portsow,
> podoba mi sie ten pomysl w tych systemach (emerge world czy make world)
>
> w summie w pld prawie wszystko juz jest: spece, builder ...
> wystarczylo by tylko pogrupowac spece do odpowiednich katalogow, dodac mozliwosc
> ustawiania paramertrow dla kompilatora (make.conf)

Czym mają się różnić owe parametry kompilacji od tych jakie są używane
normalnie ? i po co miałoby być tu wprowadzane jakeis rozróżnienie ?

> bylbym bardzo zadowolony gdyby byla mozliwosc zoptymalizowania sobie sysa pod
> wlasny procek, akurat to jest jeden chyba mniej wazny argument.

Przecież jest to możliwe od samego początku kiedy rozpoczeło sie budowanie
na więcej niż jedna architektórę.
W tym sensie nie ma tu żadnego argumentu.

> moze dzieki takiemu systemowi zarzadzania specami mozna by usprawnic testowanie
> nowych specow z cvs !

Nie widzę żadnego związku.
Nie widzę potzreby robienia czegokolwiek ponad robienie samych pakeitów.
Poprostu nie mamy rozdzielenia na pakiety dystrybucyjne i pakiety jakieś
inne.

kloczek