Re: wolny transfer między proftpd a LAN'em

Pią, 14 Lut 2003, 06:51:17 CET

On Fri, 14 Feb 2003, Krzysztof Osetek wrote:

> tez mialem ten problem - zalatwilem to tak ze odinstalowalem proftpd i
> zainstalowalem pure-ftpd - wg mnie znacznie przyjemniejszy jest od proftpd:)

Generalnie sprawa mzoę dotyczyć nie skać co sie ciągnie tylko ile jest w
danym momencie otwartych sesji proftpd. Tak sytuacja byłą na
ftp.pld.org.pl i były zarówno niskie transfery jak i duże obciązenia a
wszsytko pzresto że wiecej niż jeden proftp biły się o dostęp do wtmpx
(wyłącza się to w konfiguracji).
W podobnej sytuacji pure-ftpd zachowałby się zapewne dość analogicznie.

kloczek