directory_administrator

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Lut 2003, 09:40:20 CET

On Thu, 13 Feb 2003, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> A co z pakietami które leżą w Ra/updates/general z prefixem /usr (gftp,
> mplayer itp)?

Działają dobrze? Działają - to czym się przejmować?
A jest mniej problemów przy konserwacji tego.

> Tak ma być

IMHO tak może być

> czy coś przeoczyłem bo szkoda mi palców na wklepywanie tego w batraq.
> Robi się ostatnio z tego śmietnik nie do zniesienia. Wszędzie słysze Ra
> pozostaje z prefixem /usr/X11R6 ale jakos nie moge uwierzyć, że ktoś nad
> tym panuje :(((

Ra pozostaje z prefixem, ale nie fanatycznie :))

IMHO jeżeli coś działa poprawnie to w update może się pojawić z nowym
prefixem - w czym to szkodzi?

Akurat mplayer IMHO nawet lepiej jak jest w /usr - ja osobiście używam go
_tylko_ pod framebufferem...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...